Klantenservice
Heb je een vraag over een aandoening of blessure, een bestelling of retournering? Bekijk de veel gestelde vragen en vind antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik op een van de onderstaande categorieën.
Bezorgen en levertijd
Wanneer je op werkdagen voor 22.00 uur bestelt en de betaling bij ons binnen is, ontvang je de bestelling, mits op voorraad, de volgende dag al in huis. Je kan een levering ontvangen op werkdagen en op zaterdag.
Bij bestellingen tot €50 euro betaal je €4,95 aan verzendkosten. De bestellingen boven dit bedrag worden gratis verzonden. In alle gevallen leveren wij op het moment dat de gehele bestelling op voorraad is en de betaling door ons in goede orde is ontvangen.
Bestellingen naar België en Duitsland worden tegen een vast verzendtarief van €6,95 incl. BTW verstuurd.
Dat klopt! Wanneer je één of meerdere producten bestelt en de totale bestelling is meer dan €50, dan betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen tot €50 euro betaal je wel €4,95 aan verzendkosten. In alle gevallen leveren wij op het moment dat de gehele bestelling op voorraad is en de betaling door ons in goede orde is ontvangen.
In het kader van duurzaam ondernemen versturen wij onze producten in gerecyclede kartonnen dozen. Hierdoor kan het zijn dat het product in een andere verpakking zit dan je verwacht. Onze pakketten zullen altijd herkenbaar zijn aan de speciale thuiszorgwinkelonline tape die wij gebruiken.
Jazeker! Je kan er ook voor kiezen om uw product op te halen bij een van onze afhaalpunten:
Klik hier voor de afhaaladressen.
Retourneren
Als de maat niet goed is kan je een product altijd ruilen. Wanneer je een product wilt ruilen, dan is de retourzending altijd gratis. Zodra wij de retour ontvangen, ontvang je binnen enkele dagen je geld terug. Op het moment dat je een retour aangemaakt hebt, kan je alvast het product in de nieuwe maat bestellen. Wil je eerst wachten totdat je het geld terug ontvangen hebt, dan kan dit natuurlijk ook.
Dit zijn de stappen:
Het retourneren is heel makkelijk.
Wil je een product ruilen voor een ander product, dan kan dit gratis. Je stuurt dan het huidige product gratis retour en bestelt zelf het nieuwe product op onze website.
Het ruilen gaat dus niet automatisch, maar je moet zelf het nieuwe product bestellen. Dit doen wij omdat je het nieuwe product dan sneller in huis hebt.
Dit zijn de stappen:
Nadat jouw zending door ons is ontvangen, volgt er een controle. Wij controleren of er is voldaan aan de richtlijnen, en of de aangevraagde producten ook daadwerkelijk de producten zijn die zijn opgestuurd en er geen sprake is van producten die fysieke schade hebben ten gevolge van foutief gebruik. Bij goedkeuring van jouw aanvraag volgt er een creditering, waarbij wij zo snel mogelijk zorgen dat het volledige aankoopbedrag, incl. eventuele leveringskosten conform het herroepingsrecht, op jouw rekening wordt teruggestort. Je krijgt hiervan een bevestiging per mail. Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen terugbetaald. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
Natuurlijk mag dat! Artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn en indien mogelijk in de originele verpakking. Om jou en onze andere klanten beter van dienst te kunnen zijn, vinden wij het prettig om te horen waarom je de goederen wenst te retourneren. Het is natuurlijk niet verplicht. Het retourneren is voor eigen rekening.
Ruilen is bij ons gratis. Ook bij een foutieve levering, bijvoorbeeld een andere maat dan besteld, zijn de retourkosten voor rekening van ons. Zo niet, dan zijn de retourkosten voor rekening van jou.
Betalen en Bestelling
De meeste klanten betalen met iDeal, maar naast iDeal beschikken wij over meerdere betaalmogelijkheden:
Heb je hulp of advies nodig, dan helpen wij natuurlijk graag. Je kan dan via de gewenste kanalen (telefoon, chat of email) contact met ons opnemen en dan helpen wij je heel graag.
Na elke bestelling ontvang je direct een bevestiging per mail. In deze mail vind je onder andere:
Mocht je deze mail niet ontvangen hebben, dan kan het zijn dat de mail in de spam box terecht gekomen is. Mocht de bevestigingsmail daar ook niet zijn, dan heb je mogelijk een verkeerd emailadres ingevoerd. In dit geval kan je het beste even contact met ons opnemen.
Heb je bijvoorbeeld een verkeerd product besteld of een verkeerd adres opgegeven? Neem dan contact met ons op, want dan kunnen wij het direct oplossen.
Producten, Blessures en aandoeningen
Bij elk product staat er een knop met de tekst “bepaal uw maat”. Wanneer je hier op klikt verschijnt er een bijbehorende maattabel die laat zien welke maat je nodig hebt.
Vind je het toch moeilijk om de juiste maat te vinden, dan kan je ons altijd gratis bellen en dan helpen we graag. Of kom naar één van onze winkels.
Bij Thuiszorgwinkelonline.nl krijg je deskundig advies en heb je het gemak van online winkelen. Op de pagina met "Blessures en aandoeningen" vind je de veel voorkomende blessures en aandoeningen per lichaamsdeel. Hier zie je welke producten bij welke blessure of aandoening aanbevolen worden door specialisten.
Vind je het toch nog moeilijk om het juiste product te vinden, dan kan je ons altijd gratis bellen.
Zakelijke klanten
Als zakelijke klant kan je bij grotere bestellingen een offerte aanvragen. Neem daarvoor contact met ons op.
Suggesties en klachten
Thuiszorgwinkelonline hecht veel waarde aan kwaliteit en streeft ernaar om onze service continu op een hoog niveau te houden. Toch realiseren we ons dat het altijd beter kan. Als je suggesties hebt waarmee wij onze klantenservice kunnen verbeteren, of tips voor een merk of product dat je mist bij ThuiszorgwinkelOnline, dan horen wij dat graag. Je kan alle suggesties, opmerkingen of aanbevelingen mailen naar info@thuiszorgwinkelonline.nl.
Wat vervelend om te horen. Heb je een klacht over onze service of over één van onze producten, dan willen wij die uiteraard graag snel verhelpen. Je kan zich tot ons richten via info@thuiszorgwinkelonline.nl. Je ontvangt in de regel binnen 1 werkdag, uiterlijk 2 werkdagen, een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Ben je niet tevreden over de afhandeling, dan kan je een brief sturen naar de directie. Je kan de klacht dan naar het volgende adres verzenden: ThuiszorgwinkelOnline
T.a.v. Directie
Brinklaan 26
1404 EV Bussum